¡Llegan las REBAJAS DE ENERO de Dungeon Marvels! Más de 1000 juegos y figuras con descuentos de hasta el 80%. +INFO

close
Tsuro of the Seas
Tsuro of the Seas
  • Tsuro of the Seas

Tsuro of the Seas

43,95 €
Impuestos incluidos
rating No hay opiniones de momento
done Disponible | Última unidad en stock Última unidad en stock not_interested Agotado | Última unidad en stock

The basic game play of Tsuro of the Seas resembles that of Tom McMurchie's Tsuro: Players each have a ship that they want to sail — that is, keep on the game board — as long as possible. Whoever stays on the board the longest wins the game.

Comprando este producto consigues 0,53 € con nuestro programa de fidelización. Tu carrito acumularía 0,53 € que podrás convertir en un vale de descuento.


Duración icon

Tiempo de juego:

20 - 40 minutos

Años icon

Edad mínima:

8 años

Jugadores icon

Número de jugadores:

2 - 8 jugadores

Autor icon

Autores

Jordan Weisman, Tom McMurchie

Ilustrador icon

Ilustradores:

Dawne Weisman, Ilonka Sauciuc

Idiomas icon

Idiomas:

Inglés

+ Detalles del producto

The basic game play of Tsuro of the Seas resembles that of Tom McMurchie's Tsuro: Players each have a ship that they want to sail — that is, keep on the game board — as long as possible. Whoever stays on the board the longest wins the game.

Each turn players add "wake" tiles to the 7×7 game board; each tile has two "wake connections" on each edge, and as the tiles are placed on the board, they create a connected network of paths. If a wake is placed in front of a ship, that ship then sails to the end of the wake. If the ship goes off the board, that player is out of the game.

What's new in Tsuro of the Seas are daikaiju tiles, representing sea monsters and other creatures of the deep. Notably, daikaiju can move: each tile has five arrows, four for moving in each of the cardinal directions and another one for rotation. On the active player's turn, he rolls two six-sided dice; on a sum of 6, 7, or 8, the daikaiju will move, while on any other sum they'll stay in place. To determine which direction the daikaiju tiles move, the player then makes a second roll, this time with a single die. On 1-5 in the second roll, each daikaiju moves according to its matching arrow. On a 6 in the second roll, a new daikaiju tile is added to the board.

If a daikaiju tile hits a wake tile, a ship, or another daikaiju tile, the object hit is removed from the game. Another way to be ousted! The more daikaiju tiles on the game board, the faster players will find themselves trying to breathe water...



CLP119
845866001194
2022-09-13

Ficha técnica

Idioma
Inglés
Edad mínima
8
Duración mínima (min.)
20
Duración máxima (min.)
40
Nº de jugadores mínimo
2
Nº de jugadores máximo
8
Autor/a
Jordan Weisman
Tom McMurchie
Ilustrador/a
Dawne Weisman
Ilonka Sauciuc
Disponibilidad
En stock
Fundas compatibles
No
Información sobre el distribuidor:

Marca comercial: Asmodee Nordics

Dirección: Valseholmen 1, 2650 Hvidovre (Dinamarca)

Contacto: support.nordics@asmodee.com

Las opiniones aquí mostradas son de usuarios registrados en nuestra web. Dungeon Marvels garantiza que el producto reseñado ha sido adquirido en nuestra tienda cuando aparece un done junto al título de la reseña. Dungeon Marvels no puede garantizar que el producto reseñado haya sido adquirido en nuestra tienda si no aparece dicho símbolo. Para obtener más información sobre el funcionamiento de reseñas y opiniones, pulsa AQUÍ.

Pulse aquí para dejar su opinión

Este producto no dispone de preguntas.

También podría interesarle

En oferta